27 sierpnia 2013

Mediowo.

Hej, hej!

Ostatnimi czasy bywałam tu bardzo okazyjnie. To znaczy - dodawałam zdjęcia i nic więcej.
Nawet nie maiałam okazji się wyżalić. A powód do tego jest następujący: skasowały mi się filmiki z Leskowca. :((( Więc nie zrobię niestety dla Was kompilacji. Pocieszeniem jest to, że zostały zdjęcia, które zobaczycie już za kilka dni. :)))
A tak poza tym to dzisiaj marznę. Nie wiem jak u Was wygląda sytuacja pogodowa ale tu jest naprawdę zimno. No dobra, może nie AŻ TAK bardzo, ale jest to dosyć spore ochłodzenie po 40sto stopniowych upałach.
Wczoraj dosyć spontanicznie zabrałam się za mapkę z Lift Summer Crafts. Prawda jest taka, że prostokątkna baza przeleżała w kącie dobre 2 tygodnie, ponieważ kompletnie nie wiedziałam jak zagospodarować przestrzeń na niej. A i z mapką nie było łatwo na początku. Na szczęście motywacja przyszła sama (specjalna dedykacja dla Mru <3). I jakoś samo poszło. :)
A jak? Sami oceńcie. :P


Tak prezentuje się całość. Dlaczego mediowa? A to chalapanie farbą, herbatą, do tego tusze i cienie do powiek - cała masa różnych specyfików. 




Chyba nigdy jeszcze na te wastwy nie zużyłam tyle dwustronnej taśmy dystansowej co teraz. :D





Serduszko wycięłam z białek tekturki falistej wyciągniętej kiedyś z jakiegoś opakowania po ciastkach bodajże. A jak wiadomo uwielbiam chomikować takie rzeczy tutaj sprawdziła się w sam raz. ;)
Wystarczyło trochę potuszować, dodać trochę sizalu i przezroczystych kuleczek. 


Kwiaty i listki to jak zwykle ręczna robota. :D 


I dla ostatniego akcentu - maleńkie perełki. ;)

Jak juz wcześniej wspominałam - kartkę zgłaszam na ostatnie wyzwanie Lift Summer Crafts - Cardmaking.
Życzę Wam samego ciepełka na te pochmurne i chłodne dni. ;)
I oby słońce jeszcze do nas na chwilę powróciło. ^^

P.S. Zapomniałam też dodać, że od jakiegoś czasu możecie mnie spotkać także na Facebooku.
https://www.facebook.com/pages/100-handmade-by-simplevariationsblogspotcom/570105743046664?fref=ts
Serdecznie zapraszam. ;))

14 komentarzy:

  1. wow :D ale mega kapitalnie :D cudne to tekturowe serduszko, sizal, kwiatki i w ogóle wszystko wszystko :D
    aż sobie na pinteresta przypnę xD
    szkoda, że Ci się te filmiki pokasowały :( ale dobrze, ze chociaż zdjęcia się uchowały :)
    i dzięki za dedykację <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :D Gustowna :D
    Szkoda, że pokasowały Ci się filmiki... Ale czekam na zdjęcia :3
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pęknie Ci wyszła. Trudne są takie kwiatki do zrobienia?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna! ale dodawaj większe zdjęcia, lepiej będzie widać! :D
    i ja też teraz cały czas chodzę zmarznięta :/

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaaaaaaaaaale niesamowita kartka! rany! cudo cudo i jeszcze raz cudo! te serducho niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  6. UMARŁAM!!!!!!!!!!!! pięęęęękna jest!!!! i kolory i ta herbata i w ogóle kwiaty i kompozycja, wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Niebanalna - jak na ślubne. I te media - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podoba jak zawsze, masz te zdolności manualne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca, a uwite gniazdko - ciekawy efekt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie kartka jest piękna :).. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo , bardzo ładnie Ci wyszła , tak już z bardzo wysokiej półki , mediowa . Kolorystyka bardzo mi przypadła do gustu . Ten recykling to pewnie z sucharków - znam temat

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna kartka a serducho piękne powstało :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyszło - szczególnie ten fragment z serduszkiem jest niesamowity :) i już zaglądam na facebooka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)