3 października 2013

Miesiąc w zdjęciach: Wrzesień 2013

Hej!
Nadszedł bardzo zimny (przynajmniej jak na razie) październik więc pora na podsumowanie miesiąca września. :)
Mam nadzieję, że wspomnienie słonecznego i ciepłego początku jesieni trochę Was rozgrzeje. ;)


^ Feliks znalazł nowe miejsce do spania -na moich scrapowych papierach. :D



^ Zaczęły się jesienne porządki.


^ Dzieło mojej mamy czyli kwietnik z opony. ;)


^ Zbliżenie na wrzos. :D


^ Mój brat ustawiający Max'a żeby pozował.


^ Nasz drugi kot - wędrowiec coraz częściej zaczął bytować w domu. ;P


^ Nowa ulubiona forma spędzania wolnego czasu Norberta. :D


^ Dzień rodzinny w fabryce Fiat Auto Poland. Zwiedzamy sobie. :D



^ Norbert i jego silniki. :D


^ Tablica mająca motywować pracowników. Chyba sobie taką sprawię nad biurkiem. ^^


^ Wygłupiamyyyy się. :D


^ I jeszcze festyn, który odbywał się na zewnątrz...


^ ... oraz wystawia kwiatowa. ;)


^ Mój kuzyn Krystian i jego pierwszy "scrap". :D On kocha robić bajzel w moich przydasiach. Na szczęście tym razem posprzątał. :D


^ "Zrób zdjęcie Puszkowi. Zrób! Zrób! ZRÓB!" :D


^ Mój nowy zeszyt na uczelnię. :D 


^ Ozdobne wykałaczki do urodzinowych muffin dla Norberta. :D Wycinane oczywiście w 100% ręcznie. :D






^ I w całej okazałości. Mimo, że szczprycą z Pepco za 9 zł nie za bardzo chciała ze mną współpracować, jakoś dje zmęczyłam. :P




^ Poduszka, którą razem z mamą zmajstrowałyśmy jako dodatek do prezentu urodzinowego dla Norberta. :D


^ I na koniec największa radość tego miesiąca czyli nagroda za wygrane wyzwanie od Magicznej Kartki. <3


Oczywiście jak zwykle możecie linkować swoje podsumowania miesiąca na dole. ;)
Mam nadzieję, że październik okaże się równie bogaty w zdjęcia chociaż ciemno to widzę bo robi się bardziej szaro - buro. :(
Pamiętajcie o pierwszym sobotnim wyzwaniu na Scrappin' Fantasies! :)

8 komentarzy:

  1. Fantastyczne wrześniowe zdjęcie, to na którym wygłupiacie się rozbawiło mnie do łez :)))
    Muffinki pierwsza klasa zwłaszcza z rewelacyjnymi pikami :)
    I oczywiście gratuluję wygranej!!! A na wyzwanie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo ale fajne zdjęcia :) feliks na papierach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo rany!!! jakie niesamowite zdjęcia! i jaka Ty śliczna jesteś że ojeju! i te wykałaczkowe cudowności ręcznie cięte, ojeju jeju!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super muffinki ;D królik przesłooodki :D a kot wie co dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super relacja! Kwietnik świetny, zwierzaki słodkie i prezenty wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Feliks jest cudny :) Wygrana też. Działo się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam od czasu do czasu oderwać się od scrapowych tematów i pooglądać takie zdjęcia :) Super wykałaczki! I napis z fabryki bardzo mi się podoba :) W ogóle super relacja :) Można powiedzieć, że troszkę Cię już poznałam dzięki tym zdjęciom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz niezwykle kreatywna mamę , wiem po kim takaś zdolna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)