30 listopada 2013

Tea party chic.

Hej!

Jutro już gridzień czyli zbliżamy się do upragnionych Świąt!
A ja dzisiaj piszę w związku z nowym wyzwaniem na Scrappin' Fantasies! Tym razem to ja przygotowałam wytyczne - cieplutki cytat i moodboard. ;)
Jako inspirację wykonałam pudełko na tealighty, z motywami z moodboardu oraz cytatem w środku.
Zresztą - zobaczcie sami!




Grafika na okładkę oraz digi stempelek z cytatem zaprojektowałam sama. ;)







Wybaczcie za jakośc niektórych zdjęć. Aparat mi dzisiaj trochę fiksował a poza tym niestety miałam bardzo mało czasu bo czekało mnie sprzątanie całego domu. ;/


Zapraszam Was oczywiście do wzięcia udziału w wyzwaniu. :)
Miłej soboty! :*

13 komentarzy:

  1. Pudełeczko świetne, grafika i digi pierwsza klasa! A ostatnie zdjęcie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pudełeczko :D takie ciepłe :D a grafika świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko ;-) Masz talent ;-) Jak ja uwielbiam świeczuszki :D :D :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! :) No i wykonanie piękne :) A napis to już w ogóle rewelka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pudełeczko, które niesamowicie rozgrzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl na prezent, idelany.Pieknie wykonana praca, a napis..pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podziwiam, gdy ktoś robi pudełeczka i wychodzą one takie równiutkie, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna praca! Stempel super;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł i wykonanie:) rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełeczko! Bardzo podoba mi się klimat, w jakim je zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeej.. to pudełeczko jest po prostu perfekcyjne :) Piękne kolory, grafiki, w ogóle cała forma super! Podoba mi się jak nie wiem ;p :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)