15 września 2014

With great love.

Hej!
Ale się cieszę, że tak Wam się spodobał album! ;) Wręcz skaczę z radości czytając każdy komentarz. ;)
A dzisiaj druga część prezentu niespodzianki a właściwie opakownie które ją kryło. ;D













O rany, znów nie mogłam wybrać najładniejszych ujęć. Musicie się chyba przyzwycaić do moich meeeeega długin postów. :D

Wyzwania:

tekturka: serce
media: biała farba akrylowa, tusz, gesso, farbka brokatowa 




Moje pudełeczko było zrobione w sekrecie, tak aby całkowicie zaskoczyć obdarowanego, który w ogóle się takiej niespodzianki nie spodziewał. ;)

Spokojnej nocy! ;)

19 komentarzy:

  1. mmmmmm, przesłodkie malutkie pudełeczko ! :) wygląda przeuroczo !

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! :) i tyle na nim świetnie ułożonych elementów :) te różyczki - cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. omg, tak mało przestrzeni a tak dużo się dzieje!! Bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziak z tego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu ale ze Smerfami mi się skojarzyło :D Ślicznościowe, leciutkie i fajowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodziaszne to pudełeczko, śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. och jakie maleńkie cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pudełeczko:) ja tam lubię Twoje długie posty :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie kochane pudełeczko ^^ Uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie pudełeczko! Niesamowicie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this box so much! Thank you for taking part in I Kropka challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)