13 lutego 2015

Roczek bliźniaków. || Twins' first year.

Hej!
Jakiś czas temu miałam przyjemność wykonać kartkę na pierwszy roczek bliźniaków. Oczywiśnie nie obyło się bez użycia mojej ulubionej dziecięcej kolekcji z Galerii Papieru. ;)

Hi!
Some time ago I've got a pleasure to prepare a birthday card for twins to celebrate their first birthday. Of course I had to use my favourite childish collection from Galeria Papieru. ;)










 Materiały z Eko - Deco:
Materials from Eko - Deco online store:

   
   

W imieniu ekipy Eko - Deco zapraszam Was też serdecznie na walentynkową promocję:


Miłego weekendu. ;)
Have a great weekend! ;)

7 komentarzy:

  1. Cudeńko!!! Delikatność i lekkość w Twoich pracach ujmuje za serducho...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudeńka:) bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko! Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta kolorystyka. Cudna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś prawdziwy, dziecięcy klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie zaaranżowałaś te drewienka, cały komplecik jest jak zawsze śliczniasty, idealnie chłopięcy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)