16 marca 2015

Always happy.

Hej!
Zagadka na blogu scrapki.pl została rozwiązana więc mogę Wam już pokazać moją pracę na najnowsze wyzwanie z cyklu "Scrapkuj z nami". Tym razem zapraszamy do zmierzenia się z cudownym moodboardem, który stworzyła Smile_Art. ;)

Hi!
The puzzle at scrapki.pl's blog has already been solved so I can show you which project was mine,  To take part in our brand new challenge you have to inspire yourself with moodboard which was prepared by Smile_Art. ;)


Gdy zobaczyłam tylko moodboard wiedziałam, że zdjęcie z kwiatową spódnicą będzie pasować idealnie. :D

When I saw the moodboard for the first time I knew that the photo of my floral skirt will be a perfect choice. :D








Oto moodboard w całej swej okazałości. ;)

And the moodboard itself. ;)


Materiały ze sklepu scrapki.pl:

Materials from scrapki.pl online store:

 
Miłego dnia! ;)

Have a great day! ;)

13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że to Twój scrap! Super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekałam aż to tutaj wstawisz!!! cudnowny! jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam, no po prostu :) wspaniale oddaje moodboard, jest cudnie optymistyczny, słodki i wiosenny :) no i złote dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie nawiązałaś do wyzwania, super inspiracja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. od razu wiedziałam, że to Twój ;D genialnie Ci wyszedł, tak lekko i wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie łączysz to w całość, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obłędny jest Twój scrap <3

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny! uwielbiam Twoje minimalistyczne scrapy, zawsze mnie zachwycają! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje scrapy - ten jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)