4 marca 2015

Home decor by Nats vol. 2: Brokatowe świeczniki.

Hej!
Jak już mogliście zobaczyć w tytule zdecydowałam "reaktywować" moją blogową serię postów o dekorowaniu wnętrz. Nie będzie ona jakaś regularna ale kolejny post napewno kiedyś w najbliższej przyszłości się pojawi.

Hi!
As you can see in the title I've decided to reactivate my blog series so you can prepare yourself for a post in the series from time to time. It is not regular series so I'm not sure where the next episode will appear, but it will certainly happen in the nearest future. 
Tak więc dzisiaj postanowiłam znów pokazać Wam inne zastosowanie brokatu. Mimo, że moje świeczniki nie są jakieś super gustowne i wyrafinowane maja jakiś taki urok. Co więcej, w nocy po zapaleniu świeczki dają piękne odbicie kształtów na ścianie. I muszę powiedzieć ( i się pochwalić :D), że nawet mój chłopak je lubi więc mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu! ;)

Today I am going to show you different usage of glitter. My candle holders are not very sophisticated but they have their unique attraction. Moreover, in night when you put a candle inside, they give reflects of shapes on  the wall. And to sum up, even my boyfriend likes them so hope you enjoy them! ;)






A na koniec jeszcze coś czego też postanowiłam robić więcej - tutoriale:

I've also decide to do more tutorials:



Mam nadzieję, że się  podobało. ;)
A Wy lubicie sami kreować swoją przestrzeń czy wolicie kupować takie rzeczy w sklepie?

Hope you like it. ;)
And what about you if it comes to home decor? Do you prefer creating things yourself or buying them at shop?




7 komentarzy:

  1. A ja uważam, że są fantastyczne, pięknie się prezentują!!! i rewelacyjny kursik - proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są naprawdę śliczne i urocze, mają w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też wolę kreować, jednakowoż czasami brakuje czasu na te kreacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze są :D w nocy muszą się świetnie prezentować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie szacun! naprawdę potrafisz zrobić coś z niczego:) śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są, gwiazdka jest wisienką na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowe! :D I bardzo fajny filmik, super podkład muzyczny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)