2 maja 2015

Dziecko to uwidoczniona miłość. || A child is a visualized love.

Hej!
Jak spędzacie majówkę? W tym roku niestety chmury i deszcz nie pozwalają za bardzo na grillowe imprezy, ale mam nadzieję że za to spędzacie czas kreatywnie. ;)
Na dzisiaj przygotowałam roczkowy album i karteczkę:

Hi!
How are you spending long weekend? Unfortunately, because of the weather there are no many opportuniteis to barbecue parties but I hope that at least you spend the time creatively. ;)
I made for today an album and a card:

















Materiały z Eko - Deco:

      

Pogodnego popołudnia! :)

Have a nice afternoon! ;)

12 komentarzy:

  1. przeuroczy :) normalnie napatrzeć się nie można ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i bardzo uroczo, podoba mi się taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Ale super! Świetne kolory, piękna kartka, cudowny album - meeeega to zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny!! ach jak ja uwielbiam Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie prace. Nie wiem jak Ty to robisz, ale czarujesz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny album! Niesamowicie delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudny! a kolory dobrałaś rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny rustykalny klimacik dzięki deseczce :-), piękny

    OdpowiedzUsuń
  10. Albumik - kolejne cacuszko, co ja w ogóle będę jeszcze pisać.... :)
    A kartka naprawdę fenomenalna, ślicznie się prezentują te serduszka i cekiny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)