16 maja 2015

Laugh and eat muffins.

Hej!
Dzisiejszym postem chciałam Was zaprosić na najnowsze wyzwanie na bloga scrapki.pl. Wytyczne znajdziecie jak zwykle na blogu. ;)

Hi!
Today I would like to invite you to take part in the brand new challenge at scrapki.pl's blog. ;)


Muffiny są czymś co ja uwielbiam przygotowywać, a co mój chłopak uwielbia jeść. :) Ja więc mogę sobie poeksperymentować (np. ostatnio połączyłam otręby, jabłka z cynamonem i imbir) a on nieustannie się śmieje i prosi o więcej. ;)

I loooove preparing muffins in contrast to my boyfriend who loves eating them. :) So it's a possibility for me to check new recipes and and create new combinations (e.g. recently I've combined oatmeal, apples with cinnamon and ginger) and he laughs perpetually and asks for more. ;)




Produkty ze sklepu scrapki.pl:

Products from scrapki.pl online store:

A czy Wy także lubicie piec i sprawiać radość innym w ten sposób? :)
Miłego weekendu! :)

Do you also love baking and making the people you love happy by doing that? ;)
Have a nice weekend! :)

10 komentarzy:

  1. O, jest dosłownie słodko :D Ja też uwielbiam robić babeczki, chociaż w większości wcina je mój brat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny scrap, prostota jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, bardzo podobają mi się napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny :D fajny jest ten pęczek dodatków przy zdjęciu ;D ja to preferuję jeść niż piec :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli zespół idealny :) Świetny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę na Twoim blogu można się wyciszyć, pięknie i prosto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa cudeńko! I kolory takie hm, amerykańskie, jak muffinki borówkowe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)