8 maja 2015

Roczek Poli. || Pola's first year.

Hej!
Czy mówiłam Wam, że uwielbiam robić dziecięce albumy? Są takie urocze i po prostu magiczne! ;) Tym razem takowy powstał dla mojej kuzynki z okazji roczku.

Hi!
Have I already told you that I loooooooove making albums with children's photos? They always turn out soooooo cute! :) This time it was my little cousin's first birthday. 

















I trochę detali:
And some details:







Materiały z Eko-Deco:

   
   

Wyzwania:



Miłego weekndu! :)
Have a nice weekend! ;)

P. S. Kogo spotkam jutro w Katowicach? :D

13 komentarzy:

  1. Fantastyczny i super słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, kolejny przesłodki album :)
    baw się dobrze na zlocie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny albumik :) dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodki album! Cudeńko :) Miłego zlotu :) Szkoda, że dla mnie to za daleko, bo chętnie bym wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodka pamiątka, pełna uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega magiczny album! mam nadzieję na jakąś relację ze zlotu! a na maleństwo nie mogę się napatrzeć i na album, super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Album wyszedł przeuroczy, a modelka jak słodka. Ja również lubię robić albumy dla dzieci, taki mój mały bzik.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Album jest fenomenalny! Tyle pięknych zdjęć w tak wspaniałej oprawie, niesamowita pamiątka na lata :)
    Mnie niestety zabrakło ale mam nadzieję, że bawiłaś się wspaniale! No i czekam na jakąś fotorelacje!
    No i dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy,
    bo robienie albumów dla takich uroczych maluchów to sama przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow, no po prostu urok 100%! <3 Ty uwielbiasz robić dziecięce albumy, a ja uwielbiam oglądać te Twoje :D zawsze idealnie wyważone, słodkie, ale nieprzesłodzone, cudnie połączone wzory i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny jest. Taka pamiątka to czyste złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna pamiątka Dziękuję za udział w Wyzwaniu Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)