12 maja 2015

#selfie.

Hej!
Piękny mamy dzisiaj dzień (pomimo kilku rzeczy i tego, że właśnie się kończy). Czuję się mega zmotywowana i gotowa do działania. Nie do końca wiem co spowodowało ten mój entuzjazm ale szczera rozmowa z kimś (;*) o wszystkim czego się obawiam na pewno pomogła. I mam nadzieję, że naprawdę wszystko będzie dobrze. ;)
A dzisiaj chciałąm Wam pokazać najwowsze LO dla scrapki.pl.

Hi!
What a beautiful day (despite some things and the fact that it comes to end) is today! I feel super motivated and ready to act! I'm not sure what gave me this enthusiasm but I think that the fact that I've recently said someone about all my fears definitely helped. And I hope that everything relly will be ok. ;)
Today I would like to show you my brand new LO for scrapki.pl.








Materiałoznawstwo:
Products that I used:

Wdziałam też, że wiele osób chciałoby zobaczyć relację z Papiorzanego Combra, ale jako że jechałam nie z moim N. a z Wercią i Basią nie chciałam taszczyć ze sobą aparatu. I tak się nadźwigałam przydasi więc z aparatem to już w ogóle nie wiem jakbym dotarła do domu w całości. :D
Miłego wieczoru! :*

Have a nice evening! :*

9 komentarzy:

  1. Na pewno będzie dobrze!
    Scrap jest prześliczny, ma w sobie to coś!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny scrap! świetna fotka!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny jest! aż mam ochotę coś dzisiaj wieczorem podziałać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny scrap! jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny jest, wspaniały klimat, jak zawsze zresztą :) uwielbiam te Twoje bałaganiarskie warstwy i złote dodatki :)
    Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze i niech pozytywna energia Cię nie opuszcza! :*
    Szkoda, że na Combrze zamieniłyśmy tylko kilka słów i uciekłaś! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. O, widzę że złoto nie schodzi z tapety, ale to bardzo dobrze :) Trzymam kciuki żeby wszystko się udało moja droga i żeby Ci taki humor częściej dopisywał!

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno będzie dobrze :D
    a scrap od razu wpadł mi w oko, jak przeglądałam feedly :D jest fenomenalny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega mi się podoba! Moja ukochana centralna kompozycja! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)