2 września 2015

I znów ślub... || And wedding again...

Hej!
I znów przyszedł wrzesień. Czas płynie dla mnie zdecydowanie za szybko. Znów się zaczną ponure dni, których tak nie lubię. Dobrze, że na szczęście mam maaaaasę zdjęć z wakacji które czekają na oscrapowanie.
A dzisiaj zapraszam Was na najnowsze wyzwanie do Diabelskiego Młyna. Naprawdę warto wziąść udział bo na zwycięzcę czeka nagroda w postaci zestawu tekturek od naszego sponsora - Dream Craft. ;)

Hi!
September is finally here. Time is running out definitely too qickly for me. The worst thing about autum is that it is full of gloomy days that I just hate. As a consolation, I've got a lot of photos from our holidays which are still waiting to be worked on 
But today I would like to invite you to take part in the brand new challenge at Diabelski Młyn. It is really worth playing with us because there is a prize for the winner - a set of chipboard elements from our sponsor - Dream Craft. ;)






Buziaki! :*

Kisses! :*

11 komentarzy:

  1. piękna, elegancka, mega delikatna no i te cudowne deseczki < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna jest :) mega romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatnie, romantycznie, tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczna i bardzo romantyczna :)
    Ja też nie wiem, kiedy zleciało to lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna :) Taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mi brakowało twoich delikatnych, romantycznych i dopieszczonych karteczek... Przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeny, ja uwielbiam Twoje prace! mają w sobie takie ogromne ciepło :) ta kartka jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatna i piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest i taka... Twoja - delikatna, zwiewna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)