19 listopada 2015

Kolorowy albumik. || Colorful album.

Hej!
Moja kuzynka w ostatni weekend chrzciła swoją córeczkę a więc nie mogło się obejść bez albumu. ;)

Hi!
My cousin's daughter was baptised last weekend so I had to make an album for her. ;)






Na pierwszej stronie znajduje się metryczka do samodzielnego uzupełnienia. ;)

There is a short summation of the day of Laura's birth that can my cousin can easily fill herself. ;)




Na uroczych przekładkach nakleiłam malutkie tekturki. ;)

I glued small chipboard elements on the cute flaps. ;)



Przygotowałam także miejsce na journaling.

I also prepared a space to journal. 








Do kompletu zrobiłam kartkę która została przypięta do okładki mała spinaczką. ;) Wygląda to przeuroczo!

I preapred a card which was placed inside the album using a little clip. ;) It looks very cute!



Oczywiście użyłam pięknych tekturek Eko-Deco:

If course, I used beautiful Eko-Deco chipboards:

     
 


Ściskam! :*

Hugs! :*

10 komentarzy:

  1. ja Cie! oczarowalaś mnie! jakie słodkie prace! :) i superancko stworzyłaś taki delikatny klimat z tych papierków, miodzio <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oooojej jaki słodki! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki komplet, będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny zestaw :) maluszek będzie miał fantastyczną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy ! Dopracowane wszystkie detale :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. jej ale słodki zestaw :) i co za fantastyczna pamiątka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski komplecik! Ten albumik jest niesamowity! Tyle dodatków, tylko zdjęć brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczy, cudny w detalach komplet!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)