18 maja 2016

Project Life #4: April 2016

Hej!
Tak jak obiecałam na kwietniowy project Life nie musieliście długo czekać. Tym razem kolory lekkie, pastelowe i cudownie wiosenne. ;)

Hi!
As I promised you didn't have to wait for April Project Life spread. This time I used bright, pastel and just spring colours. ;)










Produkty z sklepiku scrapki.pl:

Products from scrapki.pl online store:


Mam nadzieję, że i tym razem Wam się spodoba! ;)
Buziaki! :*

I hope that you'll enjoy as previous ones! ;)
Kisses! :*

9 komentarzy:

  1. wow, ale dużo się tutaj dzieje! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!! Zdjęcie z kwiatami na gałązce jest absolutnie cudowne, gdzieś ty znalazła takie światło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Jeśli chodzi Ci o to na którym jest napis to karta z zestawu Bo Bunny Misc Me! Sweet Life. ;D

      Usuń
  3. CZAD!!! Mega przyjemnie ogląda się te zdjęcia! I świetnie to wszystko wygląda. Aż zazdroszczę takiego uwiecznienia wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny ! Project Life to super sprawa, też muszę spróbować ;) Niesamowicie piękne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super!!! Świetne strony :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no mi to chyba pozostanie już tylko podziwianie PL na innych blogach... Do swojego nigdy nie siądę! Ale mogę popatrzeć na takie cuda jak Twoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam te Twoje strony, gdybym zajmowała się PLem, to chciałabym, żeby moje też tak wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te Twoje PL :) Szkoda, że mi brakuje uporu, żeby mimo wielu spraw na głowie, dokumentować w ten sposób swoje życie. To wspaniały sposób przechowywania wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)