21 października 2016

Migawki z plannera #2. || Snapshots from my planner #2.

Hej!
Dawno Wam nie pokazywałam moich plannerowych wpisów. A więc dziś czas na wakacyjne migawki z plannera - w sam raz na jesienne deszcze. ;)

Hi!
I haven't showed you snapshots from my planner for such a long time. So today I'll change it with planner-themed photos we took during our short holiday trip. This is gonna be perfect for this awful fall weather. ;)













Mam nadzieję, że moja plannerowa przygoda Wam się podoba.
A tych bardziej zainteresowanych zapraszam na bloga PP gdzie znajdziecie już 2 moje artykuły - a zapewne będzie ich więcej!
Buziaki! :*

Hope you enjoy my planner adventure.
And for those who are more interested in planner stuff - make sure to check out PP's blog as I posted 2 articles there, And it's gonna be more for sure!
Kisses! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)