3 listopada 2016

Grudzień w notesie. || December in a notebook.

Hej!
Nadszedł listopad a więc najwyższy czas szykować się na grudzień! W tym roku razem ze Studiem Forty i innymi dziewczynami z GDT pokażę Wam jak udokumentować grudzień. :)
Koniecznie zajrzyjcie na bloga gdzie będziecie mogli poczytać o mojej koncepcji grudnia, a tymczasem śpieszę Wam pokazać okładkę mojego notesu:

Hi!
November has already come so it's time to start thinking about Christmas! This year, together with Studio Forty and other awesome girls from GDT I'll show you how to document December. ;)
Make sure to check out Studio Forty's blog where I'm sharing my idea of this year's December. But now let me show you the cover of my notebook:









Użyłam też śnieżynek od Eko - Deco:

I also used some chipboard snowflakes from Eko - Deco:


Mam nadzieję, że się Wam podoba i będziecie kibicować żeby mój notes stał się jednak grudniownikiem. :D
Buziaki! :*

Hope you like it and will motivate me to create December Daily, not only a notebook. :D
Kisses! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)